יום רביעי, 15 באוקטובר 2008

גלית יוסף



בפרוייקט זה שילבתי 4 מקורות השראה ,שניים לעיצוב הפנים: סיפור המקום חנות רהיטים וכלי בית בתל אביב.

הרהיטים והכלים המלכותיים לקחו אותי לחדר האוכל של סופי הנסיכה ולארמון/המתנ"ס ברחוב טבריה 15 בהדר הכרמל. שני מקורות השראה נוספים היו מקור לתכנון אדריכלות המבנה:


המבנה המשומר בתל אביב שהזכיר לי ארמון ומיד לקחתי ממנו מוטיבים למתנ"ס ברח' טבריה 15.

מראה הקומות העליונות נטע בי את ההחלטה להוסיף עוד קומה. מראה הקשתות תרם גם הוא לעיצוב חזית המבנה.


מבנה ארמון הורדוס מזכיר לי כמעט אחד לאחד את תכנית הגג של המתנ"ס עם החצר הפנימית, החזית עם הבליטה, והדופן. ההשראה לצריח נולדה מתמונות של ארמונות שונים. מרעיון לתכנית – בחירת החומרים והצבעיםשלוב הצרכים הקונבנציונליים של המקום עם מקום שמשדר הוד והדר, תוך כדי שימוש בצבעי אדום וזהב, בדי קטיפה, שנדלירים לתאורה, שולחנות עץ בעלי נוכחות,ספות רכות, מזרוני קטיפה, רהיטי משרד מהודרים וכו'...


"העולם כולו במה..." "ההצגה חייבת להימשך...."איזור הבמה הוא האיזור הנוצץ ביותר, השוקק חיים ופעילות, בסדרת הקונצרטים לקהל הרחב ובמופעי סוף שנה של הילדים בחוגי התעמלות וענפי בספורט השונים.עיצוב איזור הבמה ריתק אותי במיוחד והצית בדמיוני וילון אדום קטיפה עם גדילי זהב נפתח בראווה ומאחוריו עולם קסום שלם (עולם מהאגדות בהמשך להשראה של סופי הנסיכה –אגדה בחייה ובמותה).


עיצוב חלל המדרגות המגיעות לקומת הגגדגש עיצובי על החלונות המאורכים:הוספת אדן חלון משיש, ואגרטלים עם פרחים להמחשת מראה מלכותי עשיר ומזמין.

אין תגובות:

Powered By Blogger